Fotbolls EM! -Sverige

ÅÅÅÅÅÅ Jag är sååå arg !!!!!!!
Förlåt för att jag tar ut all min ilska i det här inlägget, men det beror ju på att
SVERIGE ÄR SÅ HIMLA KASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De första 45 minutrarna var pinsammast av allt.
Vi hade:
ETT KASST FÖRSVARSSPEL
INGET FUNGERANDE ANFALLSSPEL
SPELARE SOM BARA STOD OCH GLODDE PÅ BOLLEN
OCH ETT PASSNINGSSPEL SOM LEVERERADE BOLLARNA DIREKT TILL UKRAINA
JAG MENAR KOM IGEN NU SVERIGE! KAN VI INTE BÄTTRE ÄN SÅ?

I den andra halvleken gjorde Zlatan mål i den 55:e minuten (JAAAAAAA!!), men det kvitterades av Schevchenko efter endast ett par minuter (NEEEEEEEJ!!). Ett tecken på att svenskarna började slappna av efter 1-0 målet.
Sen blev ju saken inte bättre när Schevchenko tio minuter senare gjorde ett nickmål från en hörna (F**K!!!!!!!).
När det var 20 minuter kvar av matchen byttes Elmander, Chippen och Anders Svensson in för att rädda Sverige ifrån en förlust. Det såg ljust ut ett tag då det blev flera farliga svenska anfall i rad, men vad hjälper det när klockan bara tickar iväg och Ukraina försöker med alla metoder maska till sig sina tre poäng?
DET VAR FÖRSENT HAMRÉN!! BYTENA BORDE HA SKETT TIDIGARE!!

Matchen slutade med 2-1 till Ukraina. Rättvist enligt mig.
Sverige förtjänade inte seger. Om vi inte vill åka ut ur EM med noll poäng, så är det helvetes många grejer som måste förändras och förbättras. Så som Sverige spelade idag höll inte måttet.
Men,men,men.... Vad hade jag egentligen förväntat mig? :'(

Kommentarer
Postat av: Emma

ahhaha damp

2012-06-12 @ 10:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0